UCavo in fibra ottica ADSStravaglia in un statu sopraelevatu sustinutu da dui punti cù un grande span (di solitu centinaie di metri, o ancu più di 1 chilometru), chì hè cumplettamente sfarente da u cuncettu tradiziunale di "overhead" (u prugramma di ganciu di filu di sospensione standard di post è telecomunicazioni standard). , una media di 0,4 metri hà un pivot 1). Per quessa, i paràmetri principali di u cable di fibra ottica ADSS sò in linea cù i regulamenti di e linee elettriche.
1. Tensione permessa (MAT/MOTS)
Si riferisce à a tensione nantu à u cable otticu quandu a carica tutale hè teoricamente calculata in e cundizioni climatichi di design. Sutta sta tensione, a tensione di fibra deve esse ≤0.05% (torsione di strata) è ≤0.1% (tubu centrale) senza attenuazione supplementaria. In termini laici, l'excedente di a fibra ottica hè solu "mangiatu" à questu valore di cuntrollu. Sicondu stu paràmetru, e cundizioni meteorologiche è u sag cuntrullatu, u span permissibile di u cable otticu in questa cundizione pò esse calculatu. Dunque, MAT hè una basa impurtante per u calculu di sag-tension-span, è hè ancu una evidenza impurtante per caratterizà e caratteristiche di stress-strain di u cable ADSS.
2. Forza di tensione nominale (UTS/RTS)
Cunnisciuta ancu com'è forza di trazione finale o forza di rottura, si riferisce à u valore calculatu di a somma di a forza di a rùbbrica di cuscinetti (principalmente cuntendu fibre spinning). A forza di rottura attuale deve esse ≥ 95% di u valore calculatu (a rottura di qualsiasi cumpunente in u cable hè ghjudicata cum'è rottura di u cable). Stu paràmetru ùn hè micca dispensable, è parechji valori di cuntrollu sò ligati à questu (cum'è a forza di a torre, i raccordi di tensione, e misure anti-shock, etc.). Per l'industria di u cable otticu, se u rapportu di RTS / MAT (equivalente à u fattore di sicurezza K di a linea aerea) ùn hè micca appruvatu, ancu s'ellu hè aduprata assai fibra, è a gamma di tensione di fibra ottica dispunibule hè assai stretta, u u rapportu di rendiment ecunomicu / tecnicu hè assai poviru. Dunque, l'autore ricumandemu chì e persone in l'industria prestanu attenzione à stu paràmetru. Di genere, MAT hè apprussimatamente equivalente à 40% RTS.
3. Stress mediu annu (EDS)
Calchì volta chjamatu u stress mediu di ogni ghjornu, si riferisce à a tensione nantu à u cable quandu a carica hè teoricamente calculata sottu senza ventu, senza ghiaccio è temperatura media annuale, chì pò esse cunsiderata cum'è a forza media di tensione (stress) di ADSS durante a longa durata. funziunamentu. EDS hè generalmente (16 ~ 25)% RTS. Sutta sta tensione, a fibra ùn deve esse micca strain è senza attenuazione supplementu, vale à dì assai stabile. EDS hè ancu u paràmetru di l'anziane di fatigue di u cable otticu, è u disignu anti-vibrazioni di u cable otticu hè determinatu basatu annantu à stu paràmetru.
4. Tensione operativa finale (UES).
Cunnisciuta ancu com'è tensione d'usu speciale, si riferisce à a tensione nantu à u cable quandu hè pussibule superà a carica di u disignu durante a vita efficace di u cable. Significa chì u cable otticu hè permessu di esse sovraccaricatu per un pocu tempu, è a fibra ottica pò sustene a tensione in un intervallu permessu limitatu. Di solitu, u UES deve esse> 60% RTS. Sutta sta tensione, a tensione di fibra ottica hè <0,5% (tubu cintrali) è <0,35% (stratu torciatu), è a fibra ottica avarà una attenuazione addiziale, ma dopu chì a tensione hè liberata, a fibra ottica deve vultà à u normale. Stu paràmetru assicura u funziunamentu affidabile di u cable ADSS durante a so vita.